fredag 12 februari 2010

Grrrr, här kommer en Gepard!

Här kommer min lilla gepardkille!
Klockan fem i morse stod han vid min säng och frågade om dräkten blev klar (var den nämligen inte när han gick och la sig igår) och om vi skulle sminka honom nu. Att klockan inte ringt ännu och att mamma ville sova mer struntade han fullständigt i, gäsp. Svag för sin son, som jag är, så gick vi upp och fixade till honom - har aldrig för varit så lätt på morgonen att få på kläderna! Och visst blev han fin! Enda lilla missödet i morse var att storasyster blev avundsjuk och även hon ville på maskerad...

8 kommentarer:

Sandra sa...

Härliga bilder!
Vad fin han blev!

JuMel sa...

Men jösses vilken söt gepard kille! Vilken härlig dräkt du gjort! Måste bara få fråga vilka overlocker du funderar på att köpa? Bara för att snurra till den ännu mer...:)

Klara sa...

Utrolig flott kostyme!

TurboNeedle sa...

Supercool! han ser ut att vara väldigt nöjd.

Singh sa...

Sååå fin han blev! Vilket superjobb Du gjort!

RÄVENoRÄKAN sa...

Bra jobbat på så kort tid! Hur gjorde du med svansen, blev det ett band i midjan? Min farhåga är att svansen skulle bli så tung med stoppningen att den riskerar att kasa ner, men det kanske inte är något problem?

Anneli sa...

Kul att ni gillar den :) Och geparden är väldigt nöjd kan jag säga!

RÄVENoRÄKAN, svansen är stoppad och sedan fäst i ett brett gummiband som han har som skärp i midjan. Fungerar fint, har suttit där hela dagen :)

Fröken Generös sa...

Jättefin han blev!! Tror jag det att han vaknade tidigt imorse! Hoppas han hade en toppenmaskerad.
Kram