lördag 25 september 2010

Min tur


Så var det min tur att förnya garderoben. Blev 2 nya kjolar i den gångna veckan, en brun med orangea och gula blommor (har inte fotat denna ännu men det kommer så småningom) och så denna svart och vita kjol med gröna prickar.
Det är en väldigt enkel modell men känns snygg och fräsch tycker jag. Har bara precis mätt mig och klippt i tyget, ett fram och ett bakstycke och sedan en mudd i midjan. Måste dock sätta gummiband i mudden för att få den att sitta kvar. Tycker egentligen att man i princip alltid måste det, har jag inte gummiband i sonens mudd på hans byxor klagar han att han tappar byxorna ;)

4 kommentarer:

Singh sa...

Jättesnygg!

Palven sa...

Va fin, och vilket läckert tyg!

KRUMELEJ sa...

Vilket underbart tyg! Gjorde sig jättefint till kjol.

Anja Allvin sa...

fantastiskt fin och... grattis till vinsten på min blog! Hurra hurra hurra!!!