söndag 12 september 2010

Min lilla tjej har blivit 7 år!


Tänk vad tiden går fort - min lilla tjej har blivit 7 år!!! Samtidigt som jag är väldigt stolt att hon är så stor så sticker det till i hjärtat, hon är inte så liten längre. Fast för mig är hon nog alltid min "lilla kickis" :).
I present fick hon bla denna tunika. Lila singeljersey med egen ritat tryck i guld och med röda sömmar. Rullsöm i nederkant för att få en lite vågad kant. Hon blev jättenöjd - "Tufft, mamma!" var hennes kommentar.

4 kommentarer:

Fröken Generös sa...

Ja fattar du att dom är sju år!! Inte så små längre - och med mycket större krav på kläder - kan tänka mig att hon är mycket nöjd med denna tuffa fina tunika! Kram Helena

Singh sa...

Jättesnygg! Härlig modell och snyggt tryck!

Äppel Päppel sa...

Jättefin tunika! Vilket snyggt tryck! Hur har du gjort det?

Anneli sa...

Kul att ni gillar trycket! Jag har ritat motivet själv, skurit ut det i ett OH-papper och sedan "stöpplat" på färg i schablonen. Färgen kommer från SoS. Stryker på baksidan för att få hållbarhet. Fungerade bra tycker jag.