måndag 9 augusti 2010

Kolla in mitt fina syrum!


Back again! Sommaruppehållet är slut och jag är tillbaka. Större delen av sommaren har vi varit i Spanien och haft det bra. Väl hemma var det dags för syrumsprojektet igen. Vårt fd förråd har numera blivit mitt syrum i kombination med gästrum. Riktigt lyckat! Tidigare satt jag inklämd i vår tvättstuga med stora tyg och tvätt travar runt mig. Men nu har jag fått ett eget rum med gott om skåpsplats och ett stort härligt skrivbord! Känns jättehärligt! Nu riktigt kliar det i fingrarna att börja sy!

5 kommentarer:

Lilofant Design sa...

Välkommen tillbaka! Ser fram emot vad du kommer sy och blogga om!

Trevligt syrum du har! Förstår inte varför mitt rum hela tiden blir så stökigt...

KRUMELEJ sa...

Vilket toppenrum. Här skulle man bli inspirerad.

Helena sa...

Vad fint du har fått det!

Äppel Päppel sa...

Wow, vad läckert! Härligt att sitta där och sy kan jag tänka mig! Hm....måste städa mitt syrum ser jag... :)

Anna Rydne sa...

Är så avundsjuk på detta! Plats för att sitta har du också. Själv syr jag i ett rum som mer är som en garderob. :-) Var gärna med i min September Give Away genom att lämna en kommentar här: http://simsalabimbloggen.blogspot.com/2010/08/september-give-away-hos-simsalabim.html