måndag 16 augusti 2010

Invigt!


Nu är syrummet invigt! Inte med champagne och fest men med en lugn systund :). Är jättenöjd med mitt rum, känns så skönt att ha plats! Letade fram alla påsar med tyger som jag har haft undanstoppat lite här och var och la in det snyggt och prydligt på hyllor - oj så mycket tyg jag har! Tror det är dags att sy lite av allt det där...

Först ut blev en kjol till mig själv. Hittade ett läckert mönstrad stuvbit på SoS som jag matchade med svart och limegrön interlock. Funderade lite fram och tillbaka hur jag skulle kombinera det och till slut blev jag nöjd. Kan erkänna att den är lite inspirerad av Desigual...

4 kommentarer:

JuMel sa...

Vilken läcker kjol! Tror nästan jag gillar baksidan bäst:) Fint syrum du fått också.

Helena sa...

Snygg kjol!

Äppel Päppel sa...

Jättesnygg!

Emsters Alster sa...

Jag dregglar också när jag ser desiguals fina kjolar o klänningar, tycker din blev skitsnygg! Är det rullfåll längst ner?