tisdag 8 juni 2010

Spiderman jeans!

För min lilla kille är Spiderman den stora hjälten - allt ska vara "Spidey", så nu har jag tom fallit för att sy med Spiderman. Ett par byxor blev det - svart jeanstyg och med röda fickor samt då det viktiga Spiderman märket. I märkespåsen från H&M fanns det tre märken - två hamnade på min sons byxa och ett blev ett par byxor i strl 110 som ska läggas ut i butiken... om jag nu bara hade haft en dator att uppdatera dem med... Så för nu får det räcka med att de finns här. Är du intresserad av att köpa dem så hör av dig!

5 kommentarer:

Singh sa...

Läckra och tuffa byxor. Tackar för tipset om märken på H&M, om sonen vill ha mer på spidertemat än en tröja!

Helena sa...

Coola byxor! Vad jobbigt med din dator! Hoppas att det ändå går att rädda något ur den!

Joakim sa...

Snygga byxor.

Joakim sa...

Frugan undrar vad byxorna kostar?

Anneli sa...

Spidermanjeansen är i strl 110 och kostar 295 kr + postens portokostnader. Är ni intresserade så maila mig anneli@fellai.st