tisdag 27 april 2010

Tävla och vinn PingPong Barnkläder


Så var det då dags för en tävling i samarbete med PingPong barnkläder. Du kan vinna något av de plagg du ser på bilden:


Så här gör du för att tävla:

För 1 Lott:
Skriv ditt namn och din mailadress i en kommentar till detta inlägg. (du behöver alltså inte ha en blogg för att tävla med 1 lott). Ange vad du vill ha om du vinner, glöm inte att ange färg och storlek!

För 2 lotter:
Kopiera bilden ovan och publicera i din blogg. Du måste även länka till min blogg och tävling. Lägg sedan ytterligare en kommentar till detta inlägg och ange även där vad du vill ha om du vinner samt skriv namn, mailadress och blogglänk. (För att få 2 lotter måste du alltså göra två inlägg.)

Tävlingen pågår till kl 12.00 söndagen den 16:e maj 2010. Vinnaren utses genom lottning.

Lycka till!

14 kommentarer:

Therese sa...

Jag skulle vilja vinna ett par vita byxor med texten Älskling, skulle vilja ha i strl80.

Therese
essimjau@gmail.com

Lina sa...

Hej!
Jag påbörjade att sy babykläder när jag gick i nian, men hann aldrig bli klar. Skulle väldigt gärna vilja börja sy nya. Jag tänkte mest fråga dig om du har/vet några bra mönster till babykläder med enkla beskrivningar? Jag skulle bli överlycklig om jag fick hjälp med detta. Skulle vara en perfekt sysselsättning, speciellt med gravida i släkten att överraska!
Om någon snäll själ har något mönster att skicka över mail, så vore det underbart snällt!
Lina-sand@hotmail.com
/Lina.

Helena sa...

Jag vill vara med! Om jag skulle ha turen att vinna så önskar jag mig ett par svarta loungebyxor i strl 80.

Helena sa...

Jag har ordnat länk i vänsterspalten i min blogg också, alltså inget eget inlägg, kanske inte räknas som en extra lott men gör ett fösök i alla fall ;) Det jag önskar mig om jag skulle ha turen att vinna är ett par svarta loungebyxor i strl 80.

AP sa...

Dobry Wieczór

Jestem Ada,która z e-mailem tutaj
wpada

wara@poczta.forward.pl

finnkids sa...

Mycket fint du syr! Den gula sommarklänningen du sytt nu i april är helt underbar! Återkommer i din tävling...

finnkids sa...

Jag deltar med 1 lott! Om jag vinner vill jag ha ett par svarta loungebyxor i stl 80!

markaanna sa...

Vill gärna vinna ett par svarta byxor strl 74

markaanna sa...

Har n lagt pp bilden och länkat i min blogg
Markafamiljen.blogspot.com

Markafamiljen@live.se

ill gärna vinna svarta byxor stl 74

Fangoria sa...

Vill gärna vara med och tävla!
Om jag vann skulle jag vilja ha ett par Lounge-byxor i stl. 74, svarta...=)
sleeper81@hotmail.com

a-Luna sa...

Jag vill absolut vara med i din utlottning! Tyvärr har jag inte mera så små barn, minstingen är 6 år, så kläderna passar inte... Så om jag vinner så önskar jag silverarmbandet!

Fröken Generös sa...

Jag vill gärna vara med och tävla!!
Om jag vinner vill jag gärna ha den söta sovpåsen! Helena

Fröken Generös sa...

Jag vill vara med och tävla och har länkat från min blogg http://bolinofsweden.blogspot.com
Om jag vinner vill jag gärna ha den fina sovpåsen! Helena

Pia sa...

Åh, jeg vil gjerne være med! Jeg synes alt var fint, men hvis jeg vinner, vil jeg helst ha armbåndet. Eller klær i str 80;)