tisdag 13 april 2010

Shopping i Barcelona!


Här har det varit tyst och stilla - varför det? Jo för jag har varit en knapp vecka i Barcelona! Vilken underbar stad det är! Perfekt att möta våren där, njuta av den vackra staden men alla sina fantastiska byggnader, dricka cava & äta tapas och såklart shoppa! Mitt nya favoritmärke är helt klart Desigual - de har superläckra kläder. Lite av det jag shoppade syns ovan. Dessutom blev jag väldigt inspirerad att sy lite i den stilen. Få se vad det kan bli av det!

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Jag har också fallit helt för det märket och inspireras av det i kommande vuxenkläder. Kanske kan man även hitta lite guldkorn till barnkläder också.

Fröken Generös sa...

Och vilka fina kläder det blev!! Hoppas att inspirationen infinner sig och att du ger Desigual lite konkurrens! ;-) KRAM