onsdag 6 april 2011

Pippi på pingviner


Tror jag har fått pippi på pingviner - de är ju så söta!!!! Just nu håller jag på att sy en pingvinoverall till en liten bebis. En väninna kom och beställde en fleeceoverall till sin lillkille, tänkte då genast på den supersöta pingvinoverallen jag sett i en Ottobre för ett tag sedan. Som tur är blev min väninna lika förtjust som jag så nu är den på gång! En hel del av er har säkert sett den i Ottobre, den är i svart, vit och orange velour och sedan fodrad med orange interlock med pingviner på (såklart). Har valt att inte ha något vadd i den, tror det räcker med velouren och fodret nu när det börjar bli vår. Bilder kommer snart :)

1 kommentar:

Fröken Generös sa...

Pippi på Pingviner är lätt att få!! Helt säker på att det blir ljuvligt fina kläder! Kram Helena