söndag 31 januari 2010

Att sälja...

Funderar på att försöka sälja lite av det som sys. Har sålt lite till vänner och vänners vänner på beställningar men inte sytt upp olika plagg och sedan lagt ut dem till försäljning. Frågan är bara hur man går tillväga? Ni är ju många här som säljer genom olika kanaler - har ni några tips?
Tänker göra en hemsida där jag lägger upp plagg som sys upp och är till salu. Men utöver det så kan man ju sälja genom webshopar. Men vilka? Och hur går man tillväga? Vad krävs? Många frågor som hopar sig just nu....

Här är iallafall två kjolar som blivit till i helgen. Lite i samma stil som för ett par inlägg sedan där min dotter snällt poserade. Dessa får ni utan modell för modellen hade gått och lagt sig :). Båda två är egenritade modeller, grunden är den samma men den ena har fickor i avvikande färg och den andra har ett avvikande tyg i den främre våden. Båda är i strl 122 och till salu för 175kr.

6 kommentarer:

Jonglören sa...

Vilka snygga kjolar du gjort.

Singh sa...

Fina saker du gör. Jag har lagt till dig på min länklista!

Äppel Päppel sa...

Snygga kjolar! Vet inte riktigt hur man går till väga...syr själv inte upp lager utan bara som det kommer... :) Men, ta kontakt med några webshopar och fråga om de är intresserade, tänker jag! Lycka till!

Jes sa...

Vilka underbara kjolar!!!! en sån skulle jag vilja ha :)

Beata sa...

Jättefina kjolar!

Bina sa...

Har sett att flera sybloggare säljer sina kläder på Tradera!