onsdag 11 mars 2009

Maskeradfina barn!


Så här fina blev mina barn i sina nya maskeradkläder! Lovade ju ett bild för över en vecka sedan, ursäkta det har dröjt men bättre sent än aldrig..... Min kille skulle vara drake och det blev en grön drakcape med draktaggar på i fleece. Ganska nöjd med denna. På väg till dagis maskeraden skulle han och jag in om på vårdcentralen och lämna några prover. Han ville såklart ha sin dräkt på sig och alla "tanter" blev helt förtjusta och tyckte han var underbart söt! Kul!
Min flicka ville vara snövit så det blev en klänning i krossad velor. Den blev lite stor till henne men då kan hon ju ha den länge så det gör inte så mycket. Utöver det så blev det bra. Hon var nöjd och det är ju huvudsaken!

4 kommentarer:

Retro Elephant sa...

Väldigt fina maskeradkläder!

//Lina

Kringelikråka sa...

Vilken fantastisk drakdräkt! Jag tror att jag lånar din idé lite grann...

Anneli sa...

Kul att ni gillar den! Såklart får du låna min idé! Lycka till med draken!

Y sa...

underbara kläder!!